Hlavní navigace


Přihlásit se


Statistiky

Artemis

ONLiNE

Hyperion

ONLiNE

Ares PTR

ONLiNE

Kronos

ONLiNE

Uptime: 2d 22h 56m   TB právě probíhá.   TB vlastní: Aliance

Login: ONLiNE

47%
53%

Uptime: 6d 13h 45m   WG právě probíhá.   WG vlastní: Aliance

Login: ONLiNE

59%
41%

Uptime: 14d 4h 10m

Login: ONLiNE

66%
34%

Uptime: 4d 11h 41m

Login: ONLiNE

45%
55%

Login: ONLiNE

FAQ

Prosím, než se zeptáte na něco k serveru v Diskuze o Projektu  nebo Technické poradně tak si přečtěte tento krátký FAQ a použijte funkci vyhledávání na fóru. Naprostá většina vašich otázek už zodpovězena byla. Ušetříte tím čas nejenom nám, ale i vám.

Q: Přenášíte postavy z jiného serveru?
A: Ne, momentálně převody z jiných serverů nepodporujeme.

Q: Při nalogování mi to napíše „This account has been suspended..„, co to znamená?
A: Znamená to, že účet byl zabanován. Více informací zjistíte, když se na hlavní stránce nalogujete do account manageru a v něm se podíváte na aktuální bany. V případě nejasností se obraťte na toho člověka, který vám ban udělil. Dozvíte se zde také na jak dlouho a za co BAN máte.

Q: Při nalogování mi to napíše „This world of warcraft account has been closed and is no longer available for use„, co to znamená?
A: Znamená to, že někdo má IP ban a vy máte podobnou IP.

Q: Mám ban, ale myslím, že neprávem. Na koho se mám obrátit?
A: Ban reklamujte u gamemastera (GM), který Vám ho dal (dozvíte se v ACC manageru). Případně u hlavního GM pro pro daný svět, pro Cata/WotLK – Speawy, TBC – Orix, Vanilla – Chero.

Q: Mám ban za „failed login autoban“ co to znamená?
A: Je to automatický ban na 10 minut při špatném zadávání hesla. Zkuste se nalogovat do acccount manageru, případně si pošlete nové heslo na email a po cca 10-12 minutách se zkuste nalogovat znova.

Q: Ztratil jsem heslo a nevím co teď dělat. 
A: Nové heslo si můžete zaslat prostřednictvím Account Manageru. Tato funkce se nachází hned na úvodní stránce Account Manageru.

Q: Zapomněl jsem heslo ke svému emailu na kterém mám herní ACC. Dá se email změnit? Co mám dělat?
A: E-mail k účtu se dá změnit v acc manageru. Ke změně e-mailu je nutný přístup na původní e-mail. Pro tuto změnu je nutné mít účet spárován s telefonním číslem. Měnit takto spárované telefonní číslo nelze.

Q: Po připojení na Twinstar server nemůžu najít ve výběru žádný realm, co mám dělat?
A: V tomto případě se připojujete s nesprávnou verzí herního klienta, jež je u nás v současné době 4.3.4(Cataclysm), 3.3.5a(Wotlk), 2.4.3(TBC), 1.12.1(Vanilla)

Q: Co mám dělat, když jsem zde nenalezl odpověď na můj dotaz?
A: Napsat na forum a nebo se zeptat na IRC na kanále #twinstar-help.

Q: Nejde se mi lognout do hry co mám dělat?
A: Zkontrolujte zda máte správně napsaný realmlist a správný patch.

Q: Při pádu serveru jsem přišel o dropnutý/koupený item. Vrátíte mi ho?
A: Veškeré itemy, XP, honory apod. o které přijdete v důsledku pádu serveru se nevrací. Stejně tak nelze vracet itemy, XP, honory apod., o které hráč přijde vlastní chybou. Je zde automatický save, který pravidelně ukládá postavy a na WotLK realmech je funkce, která Vám uloží postavu, když koupíte například item za honory.

Q: Jaký je rozdíl mezi PvP a PvE realmem?
A: Především, že na PvE realmu je možné v contested oblastech vypnout PvP. Jinými slovy to znamená expení nerušené reskillováním od druhé frakce.

Q: Jaké mají realmlisty Artemis, Hyperion, Ares, Kronos a Cataclysm PTR?
A: Artemis a Cata PTR realmlist má dva řádky: set realmlist wow.twinstar.cz a druhý řádek set patchlist localhost. Další realmy mají realmlist vždy stejný: set realmlist wow.twinstar.cz