Hlavní navigace


Přihlásit se


Statistiky

Artemis

ONLiNE

Hyperion

ONLiNE

Ares PTR

ONLiNE

Kronos I

ONLiNE

Kronos II

ONLiNE

Uptime: 1d 5h 20m   Ďalší TB začína za: 1h 56m   TB vlastní: Aliance

Login: ONLiNE

47%
53%

Uptime: 4d 7h 45m   Ďalší WG začína za: 1h 26m   WG vlastní: Horda

Login: ONLiNE

55%
45%

Uptime: 4d 5h 0m

Login: ONLiNE

50%
50%

Uptime: 2d 11h 0m

Login: ONLiNE

35%
65%

Uptime: 5d 15h 50m

Login: ONLiNE

43%
57%

Login: ONLiNE

Návod na tickety

Máte herní problém, se kterým si nevíte rady, a potřebujete pomoct od GM? Jedna z možností, jak kontaktovat GM, je přes ticket systém, který je přímo zabudovaný ve hře a slouží pro řešení individuálních herních problémů. Jak takový ticket podat a co do něj vše patří a nepatří, se dozvíte na této stránce.

Jak napsat ticket

Artemis – Cataclysm
Hyperion – Wrath of the Lich King + Ares – The Burning Crusade
Kronos – World of Warcraft (Vanilla)

Cataclysm

1. Klikněte na otazník umístěný dole na liště mezi ikonami

2. Otevře se vám okno, kde kliknete na možnost “Open a Ticket”

3. Na další stránce klikněte opět na možnost “Open a Ticket”

4. V následujícím okně popište svůj herní problém (dle pravidel uvedených níže) a poté klikněte na “Submit”

5. V liště u otazníku se vám objeví informace o založeném ticketu. V tuto chvíli GM vidí podaný ticket, který je připraven k řešení.

6. Po kliknutí na výše uvedenou informace vám vyskočí nabídka pro editaci (Save Changes), nebo zrušení (Abandon My Ticket) ticketu. Zrušení ticketu je nutné potvrdit.

Další informace

Hyperion - Wrath of the Lich King
Ares - The Burning Crusade

1. Klikněte na otazník umístěný dole na liště mezi ikonami

2. V následně otevřeném okně kliknete na možnost “Talk to a GM”

3. Na další stránce klikněte na možnost “Open a Ticket”

4. V dalším okně popište svůj herní problém (dle pravidel uvedených níže) a poté klikněte na “Submit”

5. V pravé horní části vedle minimapy se vám objeví informace o založeném ticketu. V tuto chvíli GM vidí podaný ticket, který je připraven k řešení.

6. Po kliknutí na výše uvedenou informace vám vyskočí nabídka pro editaci (Edit My Ticket), nebo zrušení (Abandon My Ticket) ticketu. Při editaci se vám zobrazí stejné okno jako při založení nového ticketu. Zrušení ticketu je nutné potvrdit.

Další informace

Kronos – WoW Classic Vanilla

1. Klikněte na otazník umístěný dole na liště mezi ikonami

2. V následně otevřeném okně kliknete na možnost “Issues that GMs can assist with”

ticket_vanilla_01

3. Dále vybereme konkretní okruh popisovaného problému “Item/Quest/Character” atd.

ticket_vanilla_02

4. Nyní jsme v nabídce konkretního problému a kliknutím na “Report …. ” pokračujeme k popisu

ticket_vanilla_03

5. Po zadání textu popisující problém ticket uložíme kliknutím na “Save Changes”

ticket_vanilla_05

6. V pravé horní části vedle minimapy se vám objeví informace o založeném ticketu. V tuto chvíli GM vidí podaný ticket, který je připraven k řešení.

7. Po kliknutí na výše uvedenou informace vám vyskočí nabídka pro editaci (Edit My Ticket), nebo zrušení (Abandon My Ticket) ticketu. Při editaci se vám zobrazí stejné okno jako při založení nového ticketu. Zrušení ticketu je nutné potvrdit.

 

 

Doufáme, že tento návod vám pomůže napsat snáze ticket. Nezapomeňte, že lze využít i IRC podporu, která není garantována 24/7, ale lze tam GM zastihnout pro případné řešení vašeho problému. Ticket můžete založit vždy, i když jdete případně na IRC hledat pomoc. Ticket zůstává aktivní i po odhlášení ze hry, zmizí pouze po vašem zrušení nebo vyřešení ze strany GM.

Do ticketu patří

– po pádu serveru nemožnost odevzdání splněného questu
– buglé statistiky postavy
– buglé talenty (špatný počet např., nikoli jejich funkčnost)
– zmizení již naučeného spellu
– buglé Trade skilly
– zaseknutá postava v textuře
– nemožnost nasednout/sesednout z mounta, buglá změna formy
– a jiné

Do ticketu nepatří
– nefunkční quest (patří do Twinheadu – Cataclysm, WotLK, TBC, Vanilla)
– nefunkční/buglý spell, abilita, item (patří do Twinheadu – Cataclysm, WotLK, TBC, Vanilla)
– chybějící/nefunkční NPC/game object (patří do Twinheadu – Cataclysm, WotLK, TBC, Vanilla)
– rename/přesun/úprava postavy (viz. Account manager)
– žádost o změnu emailu (viz. Account manager)
– žádost o navrácení zmizelého itemu/goldů/honorů/AP (viz. FAQ)
– vulgarita, spam, bláboly

Pravidla pro ticket
Každý ticket MUSÍ obsahovat konkrétní problém, ČAS přítomnosti hráče ve hře, případně NICK postavy, na kterých se bude v daném čase nacházet, nebo nick postavy, která má daný problém v případě, že se jedná o jinou postavu. Tickety BEZ UVEDENÉHO ČASU budou bez varování MAZÁNY nebo ponechány ladem, dokud Vás ve hře náhodně někdo nezastihne!