Hlavní navigace


Přihlásit se


Statistiky

Artemis

ONLiNE

Hades

ONLiNE

Hyperion

ONLiNE

Kronos

ONLiNE

Kronos III

ONLiNE

Uptime: 0d 4h 15m

Login: ONLiNE

52%
48%

Uptime: 0d 4h 15m

Login: ONLiNE

65%
35%

Uptime: 4d 1h 10m

Login: ONLiNE

50%
50%

Uptime: 15d 19h 53m

Login: ONLiNE

32%
68%

Uptime: 1d 21h 10m

Login: ONLiNE

53%
47%

Login: ONLiNE

08
Lis '11

Vážení hráči, zítra v brzkých ranních hodinách ( mezi 8:00 a 10:00) dojde k odstávce veškerých serverů(jelikož jsou závislé na realm DB která je prozatím na Deimosu), jež potrvá maximálně 30 minut. Dojde k instalaci druhého procesoru Intel Xeon X5690 na server Deimos a tím tak k dokončení hardware upgrade serverů, které byly potřebné pro […]

čti dál
27
Říj '11

Vážení hráči, díky stále rostoucímu zájmu o naše herní projekty a díky vaší podpoře pomocí DONATE systému, se nám podařily dvě významné události. Během tohoto víkendu došlo k překročení hranice 5100 online hráčů a vzhledem k stále rostoucí populaci byl učiněn krok, který nám dodá další nezbytné kapacity – nákup dalších dvou nejvýkonějších procesorů současnosti […]

čti dál
28
Zář '11

Vážení hráči, po dvou velkých updates, které byly nasazeny před několika dny na WOTLK a TBC světy, jež nám přinesly do hry zcela nový battleground Isle of Conquest (WOTLK), desítky oprav spellů, questů a herních mechanik bychom vás chtěli přiblížit k dění na Twinstar.cz serverech. Dungeon Finder Jako první z novinek jsme si pro vás […]

čti dál
15
Srp '11

Vážení hráči, jak jistě mnozí z vás víte, naše IRC je provozované na serverech mibbit.com, jež poskytuje IRC služby desítkám tisíc uživatelů z celého světa. 13.8 došlo k napadení dvou serverů mibbitu a došlo k odcizení zálohy dat z ledna roku 2010 a několika dalším nepodstatným datům. Vzhledem k tomu faktu jsou v ohrožení citlivá data […]

čti dál
12
Srp '11

Vážení hráči, od dnešního poledne do nedělního večera bude drtivá většina Twinstar Teamu na team buildingové akci v centru vysočiny. Omluvte prosím velmi sníženou aktivitu během tohoto období. Několik GMs bude v záloze kontrolovat herní chod, ale budou pouze ingame a na IRC chodit převážně nebudou. Takže si nemyslete, že si můžete ve hře zlobit. […]

čti dál