Hlavní navigace


Přihlásit se


Statistiky

Artemis

ONLiNE

Hades

ONLiNE

Hyperion

ONLiNE

Kronos

ONLiNE

Kronos III

ONLiNE

Uptime: 0d 8h 25m

Login: ONLiNE

52%
48%

Uptime: 0d 11h 35m

Login: ONLiNE

58%
42%

Uptime: 6d 5h 0m

Login: ONLiNE

36%
64%

Uptime: 9d 2h 43m

Login: ONLiNE

33%
67%

Uptime: 6d 7h 11m

Login: ONLiNE

54%
46%

Login: ONLiNE

04
Srp '11

Planovany DB server, WOTLK updates, dalsi nove sily, Kronos se blizi a konec TeamSpeak

Kategorie: General

Vážení hráči,

dnes jsme si pro vás připravili několik novinek se kterými vás postupně seznámíme.

Nový DB server:

Mnozí z vás se ptali, co se stalo se ,,starým,, serverem, jež více než rok poháněl Deimos. Starý server Deimosu bude v brzké době použit jako dedikovaný databázový server pro všechny naše projekty. Tímto krokem zvýšíme opět úroveň našeho projektu o stupeň výš. Čistka databáze bude moci být vykonána během několika desítek minut, server bude ještě více bezpečnější díky kompletní izolaci od okolního světa, bude jednodušší na správu a Account Manager, Arsenal, TwinHEAD a ostatní servery budou moci jet nezávisle na výpadcích jednotlivých serverů.

V tuto chvíli čekáme na dodání jednoho z nejvýkonnějších SAS řadičů druhé generace na současném trhu od společnosti LSI v hodnotě více než 16000 Kč. Zakoupeny byly nejrychlejší SSD disky s vysokými kapacitami a i velké diskové pole tvořené 2TB disky pro potřeby záloh, které taktéž budou specificky řešeny novým a profesionálním způsobem. Zároveň byl upraven a zkompilován vlastní kernel operačního systému specializovaný čistě pro tento DB server jež poběží čistě po lokální síti. Nejenom díky tomu má náš projekt nejrychlejší a nejmodernější hardware na poli CZ/SK serverů a vy se tudíž můžete spolehnout, že hrajete na serverech s tím nejpekelnějším železem na scéně.

WOTLK updates:

Na tento pátek jsme si pro vás přichystali větší opravný balíček, jež obsahuje více než 50 nových revizí databáze a jádra serveru. Nasadit jej bohužel dříve nemůžeme, jelikož obsahuje i několik nerfů instance Ulduar, která již má nějaký ten měsíc progressu za sebou. Zde došlo k mírnému snížení redukce dmg. Zároveň ovšem došlo k velkým změnám skriptů několika bossů, jež opraví chybky, které progress zase o notný kus přiblíží oficiálním serverů. Kvalitu naší instance Ulduar, jež byla připravována několika měsíci intenzivní práce našich developerů, převážně Payn a Loread, není třeba představovat. Stačí si jí zajít a hned je jasné, proč je Twinstar.cz jedničkou. Zároveň došlo k rozsáhlým opravám ve spellsystému, v systému vozidel a mnohým dalších opravám, jež se jako vždy máte možnost dočíst v seznamu oprav.

Zároveň byl na Deimos a dnes v noci příp. zítra i na Phobos nainstalován nový, ještě více vyladěný kernel operačního systému, jež nás posune opět o kousek dál.

Již nyní máme diff čas menší jak 7ms při 1900 hráčích online. Takovým číslem se opravdu můžeme pochlubit, jelikož nemá jinde obdoby.

Dalši nové posily:

Tímto bych chtěl přivítat Eracle, jež je naším novým developerem TBC databáze s bohatými zkušenostmi s vývojem z dob minulých. Tímto se nám opět rozrůstá náš legendární tým developerů a nyní máme pokryty veškeré světy – Vanilla, TBC i WOTLK. V brzké době dojde k oficiálnímu vyhlášení náboru dalších developerů na naše světy, jelikož poptávka po našem serveru je obrovská a nároky hráčů taktéž. Již nyní máme v našich repozitářích více než 6500 vlastních revizí, což ve vás vyvolávu tu oprávněnou důvěru, že my se o své servery opravdu staráme. Důkazem toho je mj. i server Ares, jež týden po spuštění má svůj rekord v počtu hráčů online ve výši 1703 hráčů. Na Aresu teď řádí náš nový dev Morenn, který si pro vás přichystal desítky oprav za poslední týden. Několik dalších přihlášek z vašich řad máme již na emailu a budou brzo vyhodnoceny. Pokud již nyní máte zájem o to účastnit se našeho perspektivního projektu a stát se legendami na CZ/SK scéně, piště na jeniczek(zavináč)twinstar(tečka)cz .

TeamSpeak is over:

Příští pátek, tj 12.8.2011 bude v průběhu dne kompletně zrušeno provozování TeamSpeak2 serveru, který je využíván jen okrajově. Drtivá většina hráčů přešla na námi provozovaný Mumble server, kde je ve špičce mnohdy i více než 1000 hráčů online. Návod na mumble je možno prostudovat ZDE.

Kronos se blíží:

Závěrem jsme si nechali naši obrovskou třešničku na konec. Naši developeři Chero a jursky učinili obravdu obrovské (více než sto velmi rozsáhlých revizí) množství oprav v plánovaném jádru, které bude pohánět námi chystaný Vanilla (WoW Classic – 1.12.1) mangos server. Vzhledem k tomu, jak jádro poladili a kolik plně funkčních skriptů a vymožeností si pro vás nachystali, tak již brzy dojde k testu tohoto světa. V tuto chvíli čekáme puoze na dodávku nových nejvýkonnějších procesorů současnoti pro servery Phobos a Deimos, kam bude server Ares a později Kronos přesunut. V tuto chvíli jede Ares na server společně s web serverem a vzhledem k extrémní poptávce z vaší strany, je ve špičce cítit delay s čímž chceme rychle zatočit.

Za Twinstar Team

Jeniczek